social Media Tips social Media Tips .

social Media Tips

ارسال بار از كانادا به ايران

كانادا كشوري در قاره آمريكاي (آمريكاي شمالي ) اين كشور داراي 10  استان مي باشد و از سه قلمرو تشكيل شده است موقعيت اين كشور را مي توان بدين صورت بررسي كرد :

از طرفين به اقيانوس آرام و اقيانس اطلس وصل شده و از شمال به اقيانوس منجمد شمالي و تنها همسايه ي جنوبي اين كشور ايالات متحده امريكا است. پايتخت اين كشور شهر اتاوا چهارمين شهر بزرگ كانادا است اين شهر با مساحت 2778 كيلومتر مربع در استان آنتاريو واقع شده است . كانادا جمعيتي در حدود 35.16 ميليون نفر دارد . واحد پول كانادا دلار كانادا است .و از شهر هاي مهم و توريست پذير آن مي توان به مونترآل ، ونكوور ، تورنتو ، كبك ، نياگارا فالز ،كلگري ، اتاوا و.. اشاره كرد.

• همان گونه كه ممكن است كه شما هم اطلاع داشته باشيد ،كشور كانادا يكي از مهاجر پذيرترين كشور هاي دنيا به حساب مي آيد و ما به شما هم وطنان گرامي خود كه قصد مسافرت ويا مهاجرت به كانادا را داريد توصيه مي كنيم كه براي فريت بار ،ارسال بار خود حتما به توضيحات زير توجه داشته باشيد:

http://basteh.co/wp-content/uploads/2017/04/yyz-teh-02.jpg

مدتي است كه مبني بر تحريم هاي ايران, همانطور كه در قسمت ارسال كننده ها به طور كامل توضيح داده ايم ديگر قادر به ارسال كالا از طريق دفاتر پست كانادا به ايران نخواهيم بود كه اين اتفاق ميتواند هم براي ما هم براي ديگر ساكنين كانادا مشكل ساز باشد اما با baste.co تمام اين مشكلات به پايان رسيده است.

مطمئنا كنجكاو هستيد كه چگونه؟ كاملا حق با شماست روند سايت baste.co به اين شكل است كه اگر شما به ايران قصد مسافرت داريد و كلا شخصي هستيد كه زياد با خود وسايل حمل نميكنيد و يا جاي خالي براي بردن بسته هاي ديگران داريد ميتوانيد از طريق بسته.كو هزينه سفر خود را جبران كنيد و يا حتي درآمد كسب كنيد.

به اين شكل كه اگر از مسافرت خود به ايران مطمئن شديد فقط كافيست به baste.co مراجعه كنيد.

 

در ابتدا كه سايت را باز ميكنيد قسمت هايي به عنوان ?When is your flight و Where*your destination براي سرچ كردن نمايان است, شما زمان پرواز خود و اينكه به كدام يك از شهرهاي ايران سفر ميكنيد را وارد كرده و سرچ ميكنيد اگر بسته اي در آن بازه ي زماني به مقصد مسافرت شما فرم شده باشد شما آنرا مشاهده كرده و ميتوانيد از طريق ايميل و يا شماره تماس فرم تقاضا كننده با ايشان ارتباط برقرار كنيد و اطلاعات مورد نياز درمورد بسته را باهم مرور و تكميل كنيد و درمورد بسته و هزينه ي در نظر گرفته شده هم بهتر است كاملا با يكديگر به توافق برسيد و همچنين مكان و زمان تحويل گرفتن بار را هم تعيين نماييد كه به چه صورت بسته قبل از روز پرواز شما به شما تحويل داده ميشود.

و در ادامه ي همين پروسه اطلاعات دقيق و كاملي از شخصي كه قرار است بسته برايشا ارسال شود هم دريافت ميكنيم و سعي بر اين داشته باشيم كه در اولين فرصت بار را به شخص مورد نظر در ايران تحويل دهيم.

 لذا اين را هم فراموش نكنيد كه شما در ازاي بردن بسته ي ساكنين شهرتان در كانادا به ايران مبلغ چشمگيري دريافت ميكنيد, از هر نظريه اي به پيشنهاد baste.co فكر كنيد اين پيشنهاد برد برد است هم بسته جابجا شده است هم شما مقداري از هزينه ي سفر خود را جبران كرده ايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۵:۲۴ توسط:allen weissinger موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :