social Media Tips social Media Tips .

social Media Tips

ايده ناب براي توليد محتواي اينستاگرام و 5 تكنيك مهم براي اجراي 5

توليد و به اشتراك گذاشتن محتوا و اصلي تر از همه ي اين ها در كل داشتن محتوا در صفحه ي اينستاگراميتان اصلي ترين و پايه استفاده از اينستاگرام است بنابراين از اهميت خيلي زيادي برخوردار هستند حال آنكه صفحه ي شما تجاري باشد يا شخصي فرقي ندارد شما نيازمند ايجاد محتوايي خوب براي صفحتون هستيد.

حال اگر صفحه شما تجاري باشد نحوه ي توليد محتوا بسيار مهم است زيرا در شروع معرفي خود اولين موضوعي كه براي مخاطب چشمگير است پست هاي انتشار يافته ئذ صفحه شماست و اگر اين كار را با كيفيت كم آغاز كنيد و تصويري نامناسب از خود به جاي بگذاريد مطمئنا براي شما خوب نخواهد بود.

در گذشته عموما تصوير برداري يا گرفتن عكس ها و درست ردن ويديو هاي مختلف با افكت هاي مختلف مختص افراد حرفه اي و تعليم داده بود اما با پيشرفت تكنولوژي و راحت در دسترس بودن آن ها درست كردن محتواهاي مختلف كاري آسان تر است و عموم هم قابليت توليد آن را دارد و حتي افراد زيادي را درگير خود كرده است.

https://www.aryanotarh.com/files/content_insta_aryanotarh_1.jpeg

منبع: socialtradia.com

 

اما موضوعي كه اهميت دارد به اين شكل است كه شما بدانيد براي چه شبكه اي توليد محتوا ميكنيد به طور مثال اگر براي شبكه اجتماعي لينكدين كه يك شبكه اجتماعي كسب و كار حرفه اي است توليد محتوا مي كنيد، بايد محتواي توليدي حرفه اي تر و مناسب حرفه اي ها باشد تا توان رقابت با ساير رقيبانتان در اين شبكه اجتماعي را داشته باشد و يا شبكه هايي مثل تلگرام يا واتساپ كه بيشتر بر پايه ي نوشتن و يا شنيدن ميتواند حرفي براي گفتن داشته باشد بايد توجه داشته باشيد كه هر محتوايي رانميتوانيد به علاقه خود در هر شبكه اي انتشار دهيد بايد بيشتر توجه كنيد.

ايده ناب براي توليد محتواي اينستاگرام: 5

1. يكي از كارهايي كه ميتواند محتوا را صرفا به نام شما كند مصاحبه كردن با ديگران است حتي ميتوانيد از آدم هاي معروفي كه ميشناسيد براي اين كار استفاده كنيد كه از برند شما حمايت كنند و آشناييت خود را با محصول شما براي مخاطب توضيح دهند و حتي اگر نميخواهيد هزينه اي برايتان در برداشته باشد ميتوانيد از كاركنان شركت و يا فروشگاهتان استفاده كنيد.

2. بهترين عامل براي نزديك شدن به مخاطبانتان جلب اعتماد آنهاست ايجاد نزديكي با آنها به صورتي كه احساس اين را داشته باشند كه شما صداقت را در بازارتان به همه چيز ترجيح ميدهيد اين جاست كه كه ديگر در مسير درستي قرار گرفته ايد حالا جلب اين اعتماد چگونه ممكن است؟ بهتر است از مراحل درست شدن يا نحوه ي ارائه خدماتتان پشت صحنه هم داشته باشيد و گاهي براي مخاطبانتان به اشتراك بگذاريد در اين صورت شما نصف بيشتر مسير محبوبيت را طي كرده ايد.  ( اين نوع محتوا ترجيحا به صورت پست هاي موقتي لايو و استوري اجرا مي شود.)

3. از راه هاي ديگري كه ميتواند شما بيشتر با مخاطب آشنا كند كه اين آشناييت در طول توليد كردن محتوا بسيار برايتان مفيد خواهد بود نظر سنجي است.

شما براي اين كه بدانيد مخاطبي كه به شما علاقه مند شده و اين مسير را با شما همراهي ميكند بيشتر از اين چه توقعات و علاقه هايي داريد كه ميتوانيد با اشتراك گذاشتن اين چنين پست هايي دو نشان را هدف بگيريد اول اينكه محتوا را با متني دلپذير به اشتراك گذاشتيد دوم هم اينكه نياز مخاطب را بيشتر درك ميكني و نقاط ضعف و قدرت تجارتي كه در حال توسعه ي آن هستي بدست مي آوري.

5. مطمئنا مخاطب هاي شما جذب محتواي اصلي صفحه ي شما شده اند پس بايد دقت داشته باشيد كه نسبت به سن، جنسيت، محل زندگي، علايق و غيره بتوانيد موضوع اصلي را حفظ كنيد با توجه به اشتياقات مخاطب نسبت به تجارتتان اين گونه كاملا هويت موضوع تجارت حفظ ميشود اما علايق هم درگير هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۶:۰۶ توسط:allen weissinger موضوع:

SMO اينستاگرام:4 نكته بهينه سازي صفحه و پست شما در نتايج جستجو

با توجه به قدرتي كه اينستاگرام در زمينه ي بازاريابي پيدا كرده است و موضوعيت آن از تنها پست كردن و به اشتراك گذاشتن تصاويرتان بسيار تغيير كرده است به شما توصيه ميكنيم به آخرين نكات اس ام او اينستاگرام توجه بيشتري نشان دهيد و سعي كنيد تك تك آنها را انجام دهيد.

به تازگي علاوه بر كاربرها خيلي از كسب وكارها به سمت اينستاگرام جذب شدند و اكثريت براي برند شدن و معرفي آن به ميليون ها نفر از اين شبكه استفاده ميكنند به طوري كه اغلب شبكه هاي اجتماعي ديگر عقب افتاده اند, حال تنها مزيت اين شبكه براي كسب و كار شما اين است كه خيلي نياز نيست برروي اس اي او و موتورهاي جستجو تمركز كنيد بلكه با يادگرفتن نكات مورد نياز براي تبليغات در شبكه هاي مجازي و اجتماعي به راحتي ميتوانيد شناخته شده شويد.

https://www.webmastersalam.com/wp-content/uploads/smo.jpg

Source: http://pheromonesinc.com

 

وقتي داريم از محبوبيت و كاربردي بودن اين شبكه اجتماعي صحبت ميكنيم ميتونيم اشاره كنيم كه طبق آمارهاي گرفته شده كاربرهاي اينستاگرام به 1ميليارد نفر رسيده و به عبارتي بيش از700ميليون نفر كاربر فعال هرروز در اين شبكه مشغول به اشتراك گذاشتن مطالب اند و يا از مطالب ديگران بهره ميگيرند پس مسلما اگر بخواهيد از برند خود دفاع كنيد و از رقيبان عقب نيفتيد بهتر است هرچه زودتر با نكات تخصصي اس ام او اينستاگرام آشنا شويد.

در ابتدا اين مورد را ذكر كنم كه پيج شما بايد هدفمند باشد و برنامه و هدف اصلي را كاملا از بر باشيد تا طبق آن پيش رويد و هشتگ هاي خاص طراحي كنيد و با شروع كارتون از همين هشتگ ها استفاده كنيد, هشتگ ها معرف شما هستند و تا هميشه هر كاربري بر روي هشتگتون كليك كند به شما ميرسد.

1.پيگيري هشتگ هايي كه استفاده ميكنيد.

قطعا در آغاز فعاليتتون در قسمت كپشن از مقدار خيلي زيادي هشتگ استفاده ميكنيد بعضي از آنها باعث ميشوند رابطه ي خوبي با مخاطب برقرار كنيد يا زمان نوشتن آن ميبينيد كه از جمله هشتگ هاي پربازديد است, سعي كنيد از آن مقدار زياد هشتگ اي كه استفاده ميكنيد تعدادي از پركاربردهاي آن را جدا كنيد و بيشتر از همين هشتگ ها استفاده كنيد.

2.نظارت بر هشتگ هاي رقبا

خوب در شبكه هاي اجتماعي بايد اين را هم در نظر گرفت, شما تنها شخصي نيستيد كه در حال حاضر در اينستاگرام مشغول به برند شدنيد بنابراين زماني كه هشتگ هاي خود را آناليز ميكنيد بايد حواستون به هشتگ هاي رقيبتون هم باشد, البته ممكن است تعدادي هشتگ شبيه هم داشته باشيد اما نه همه ي آنها پس بايد دقت كنيد كه هشتگ پر بيننده كدام است و فكرهايي دربارش كنيد و سعي كنيد از آنها استفاده كنيد.

3.استراتژي تعامل با كاربران

https://www.webmastersalam.com/wp-content/uploads/images-1.png

اين استراتژي بسيار لازمه صفحه اينستاگرام شماست و حتي حذف كردن اين استراتژي شايد باعث نابودي صفحه اتون شود, زيرا داشتن تعامل با مخاطبانتان بهترين استراتژي براي شماست و البته ضروري ترين آنها.

4.لايك, كامنت و اشتراك گذاشتن

علاوه بر صفحه خود در صفحات ديگر مخصوصا رقيب هاتون كه هم موضوع با شما فعاليت ميكنند فعاليت داشته باشيد و سعي كنيد با فالوورهاي اين صفحات ارتباط برقرار كنيد تا مخاطبان بيشتري را جذب كنيد كامن هاشون را لايك كنيد, جواب بديد و نظرهاي مثبت براي عقايدش بفرستيد و البته سعي كنيد اين كار را با كلمات جالب و جذب كننده انجام دهيد تا راغب شوند با شما ارتباط بگيرند اين گونه هم بيشتر ديده ميشويد هم مخاطب بدون اينكه بداند به استراتژي شما جواب مثبت داده است.

و همچنين:

از كلمات كليدي در پست هاي خود استفاده كنيد                                                

گاهي اوقات در اينستاگرام لايو برگذار كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۷:۲۵ توسط:allen weissinger موضوع: